PİYANGO/SAYISAL LOTO/ŞANS TOPU... BANA ÇIKARSA...

Bazılarımız düşünüyor olabiliriz:

''AMA PİYANGO/SAYISAL LOTO/ŞANS TOPU... BANA ÇIKARSA
GERÇEKTEN ÇOK İYİ İŞLER YAPABİLİRİM, İNSANLARA YARDIM EDERİM, FAKİRLERİ DOYURURUM, CAMİ YAPARIM...''

Peki böyle birşey aklından geçirenlerimiz, acaba şunu yapmayıda hiç akıllarından geçirdikleri oluyor mu :

''Abdestim yok ama namaz kılmam gerek. Heryerede baktım hiç su bulamadım... En iyisi şuraya küçük tuvaletimi yapayımda su yerine o idrarla abdest alıp namaz kılarım...''

İğrendiniz değil mi ?

Ama aslında hepimizin bildiği gibi su bulamadığımız zaman ''Teyemmüm'' yapabiliriz. Yani kimse bizden, üzerimize bile sıçramaması gereken ''idrarla'' abdest almamızı söylemiyor.

Peki neden ''haram'' olan bir gelir elde edip bununla insanlara yardım yapmamız gerektiğini düşünüyoruz ? Allah bizden bunu mu istiyor ?

Rasulullah (Sallallahu Aleyhi ve Sellem) şöyle buyurdu:

''Şüphesiz Allah temizdir ve ancak temiz olanı kabul eder''

Sonra, seferi uzatıp, saçı başı dağınık, toz-toprak içinde kalan ve elini semaya kaldırıp: "Ey Rabbim, ey Rabbim" diye dua eden bir yolcuyu zikredip, dedi ki:

"Bu yolcunun yediği haram, içtiği haram, giydiği haramdır ve (netice itibariyle) haramla beslenmektedir. Peki böyle bir kimsenin duasına nasıl icâbet edilir?" buyurdular."

(Hadisin Orjinal Kaynağı: Müslim 1015/65)
Bu Yazıyı Beğenin ve Paylaşın :
 

Yorum Gönder

 

Copyright © 2011 - 2013. Küresel Yayın - Tüm Hakları Saklıdır


Kaynak : http://www.webmasterlord.net/blogger/10-blogger-yatay-slayt-eklentisi.html#ixzz2KOlV4byA